Nimrod is in da house

Slängde, på begäran av arbetskollegorna, ihop en värmehuva till vår pressbryggare på jobbet nu ikväll. Glömde t.o.m. bort att äta middag för att jag fastnade med problemlösning i syrummet och när jag väl lagat mat (kl 22) insåg jag att jag inte ätit sedan frukosten... det är farligt att sy! Aaaaanyway, kände mig lite skruvad ikväll och eftersom jag hade lite grönt och rosa plyschtyg över blev det en drakliknande kaffevärmare som fick namnet Nimrod (efter en taggig liten varelse med "draksvans" i den totalt orealistiska serien "Surface" som slutade gå efter en säsong (i USA) för några år sedan). Nimrod ska få lite mer utstyrsel så småningom, men han får duga så här så länge;


Tyg: IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0