So far...

Hittills har det blivit 5 sorters väskor. Är inte helnöjd med någon av dom men jag har tänkt göra klart alla olika projekt jag har i skallen innan jag börjar på modifieringen. De första 2 hittar jag inte bilderna på just nu så de får jag lägga till i efterhand. Här kommer iaf de 3 senaste väskprojekten i kronologisk ordning;


Väska #3. Mönstret påminde så grymt mycket om de gamla badrumstapeterna hemma hos mina föräldrar (dock gick de enbart i gröna nyanser) så jag var bara tvungen att köpa 8 meter av tyget när det liks var rea =)
Tyg: åhléns


Väska #4. Behövde en lite mindre handväska och ville pröva göra en väska med öljetter och "snörning" så jag kokade ihop ett eget recept som blev helt okej men kommer förbättras i framtiden.
Tyg: IKEA


Väska #5. Min blivande sommar-lodar-väska =) Målet var lång axelrem... och det uppfylldes med råge. Älskar tyget men är inte helt överens med slutresultatet. Även detta projekt kommer jag slipa på framöver.
Tyg: IKEA

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jadu, din sommar lodar väska fick verkligen långt axelband! :D

Du är otoligt duktig!

2009-11-29 @ 11:03:36
URL: http://ebbasmittelspitz.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0