Nya garner, nya projekt

Igår fick jag hobbyabstinens. Det har varit så mycket annat på sistone att jag inte har haft tid/ork/lust att varken virka, sticka eller sy men nu ska det bli ändring på det! Efter att inte ens ha velat öppna dörren till mitt syrum pga oredan städade jag igår äntligen upp i kaoset så nu riktigt längtar jag till helgen då jag får stänga in mig där. Jag har så mycket nya tyger som bara ligger och väntar på att få bli något trevligt! Först av allt ska jag sy etuier till stickor/virknålar och "projektväskor" (så att jag kan ha varje virkprojekt i en egen väska). Just nu har jag 3 virk-/stickprojekt som står i startgroparna, men till veckan kommer min senaste garnbetällning och då blir det ytterligare 2 i form av Åremössor för att palla den här kalla vintern på snyggast sätt möjligt =) Ska bli trevligt att virka i Milano, det ser så himla trevligt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0